دلسوز

ساخت وبلاگ

تخلفات گسترده شهردار، سکوت معنادار شورای شهربندرترکمن ،کم توجهی مسئولین نظارتی در برابر تخلفات ، این روزها به تراژدی غمگینی در این شهر مظلوم تبدیل شده است .
شهرداری بندرترکمن طی نامه شماره 7908 مورخه 4/9/93 تقاضای برگزاری مزایده جهت واگذاری تبلیغات شهری به شرکت های تبلیغاتی را می کند و شورای شهر در جلسه مورخه 4/9/93 در جلسه شماره 51 و دربند یک مصوبات با تقاضای شهرداری مبنی بر واگذاری تبلیغات شهری به شرکت های تبلیغاتی موافقت می کنند .
با توجه به اینکه بودجه و عملکرد مالی شهرداری ها یکساله می باشد مبنای تمام معاملات و قراردادها نیز در شهرداریها یکساله است مگر اینکه شهرداری از شورای شهر تقاضای مدت بیشتری را بنماید و شورای شهر نیز موافقت خود را با مدت بیشتر از یک سال اعلام کند .
به عبارت ساده تر شهرداری نمی تواند صرفا یک مجوزی از شورای شهر بگیرد و بعدا مدت قرارداد را به سلیقه خودش هر مدتی که خودش بخواهد در نظر بگیرد . بزرگترین خیانت هایی که در سالهای گذشته به شهربندرترکمن شده بخاطر قراردادهایی بوده که شهرداری مدت قرارداد را طولانی در نظر گرفته مثلا در دوره آقای شیری قرار داد واگذاری اسکله 45 ساله و قرارداد زمین محل شنا 25 ساله واگذار شده بود که مشکلات زیادی برای شهر بوجود آوردند . هرچند قرارداد 25 ساله محل شنا در دوران شهردار قبلی فسخ گردید ولی قرارداد اسکله علیرغم تصویب وتأکید شورای شهرجدید متأسفانه توسط شهردار جدید هنوز فسخ نشده که خودش جای سئوال دارد ! !
مبلغ قرارداد واگذاری تبلیغات محیطی شهر که بدون نظر موافق شورای شهر به مدت 10 ساله منعقد شده با احتساب نرخ تورم که در سالهای دوم به بعد در قرارداد اعمال می شود حدود یک میلیارد ریال خواهد بود . فردی که بعنوان برنده مزایده اعلام شده از دوستان نزدیک انتخاباتی شهردار و فردی است که شغلش آرایشگری است .
جالب اینجاست که قرارداد 10 ساله باآقای ب ن نام با مبلغ میلیاردی در مورخه 5/11/93 منعقد شده درحالی که قرارداد جهت بررسی و اظهار نظر شورای شهر در مورخه 21/11/93 به شورای شهر ارسال شده ! !  که این سایت یک روز قبل به این تخلفات اشاره کرده بود   ( نوشدارو بعد از مرگ سهراب )
آقای ب نیک نام آرایشگر که این بار در قالب شرکتی تبلیغاتی ظاهر می شود قبلا نیز تحت عنوانی دیگر و با ... .... سرمایه گذار تلویزیون شهری امتیاز تبلیغات تلویزیون شهری را هم بنام خود ثبت کرده ، فردی که امتیاز شرکت قایقرانی در محل شنا را هم در کارنامه خودش دارد ! ! !

البته خبر افشای تخلف مالی در بزرگترین قرارداد شهرداری بندرترکمن ! ! !    را هم مد نظر قرار دهید!!!


مسئولین محترم نظارتی استان و شهرستان و اعضای محترم شورای شهر بندرترکمن :
اگر شهرام جزایری توانسته با نفوذ در میان مسئولین امتیازهای متعدد بگیرد و یک بستنی فروش به سرمایه دار نجومی تبدیل شود حداقل شماها نگذارید تا یک آرایشگر فقط فقط بخاطر روابطش با شهردار تمامی امتیازها را بنام خودش ثبت کند ...
در حالی امتیاز شرکت قایقرانی ، امتیاز تلویزیون شهری ، امتیاز تابلوهای تبلیغاتی شهر به یک آرایشگر واگذار شده که هزاران نفر از جوانان تحصیلکرده و جویای کار این شهر شبها را در آرزوی تنها یکی از این امتیازها به صبح می رسانند و حتی تعدادی از جوانان بخاطر بیکاری دست به خودکشی زدند!

آیا اظهارات رئیس جمهور در برخورد با فساد فقط در حد شعار بود ؟

مبارزه با فساد باید برای مردم ملموس باشد/ عقب‌نشینی در برابر فساد ضربه به نهی از منکر و انقلاب است/ بزرگترین فسادها از رانت اطلاعاتی شروع می‌شود/ با مفسد باید در هر جایگاه و مقامی بدون ملاحظه‌ای برخورد شود

دلسوز...
ما را در سایت دلسوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دلسوز delsoz بازدید : 456 تاريخ : 25 بهمن 1393 ساعت: 20:3

تصویر کوچک شده

اولکامیز- عباس مختوم نژاد معلم گنبدی در باره استادش دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور دولت روحانی که در دانشگاه دانشجوی وی بوده و از وی کسب علم نموده است به خبرنگار سایت اولکامیز گفت : آقای رحمانی در سالهای 1367 و 1368 استاد جغرافیای روستایی در دانشگاه فردوسی مشهد ( دانشکده ادبیات ) بود و بعدها معاون مالی آن دانشکده نیز شد. بعضی از واحدهای جغرافیای روستایی را با این استاد گذراندیم

 

دلسوز...
ما را در سایت دلسوز دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : دلسوز delsoz بازدید : 378 تاريخ : دوشنبه 6 بهمن 1393 ساعت: 0:27